Formularz reklamacyjny

 

ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE / ZGŁOSZENIE AWARII / NAPRAWA GWARANCYJNA

  • dla urządzeń marki ARGO, Wallner, RC System, RPT, KOBRA - pobierz formularz ARGO, zgłoszenie można również przesłać na adres: reklamacje@argo.pl lub reklamacje@abcbiura.com.pl. Szczegółowe informacje na stronie reklamacje Argo
  • dla urządzeń marki OPUS, IDEAL, EBA - przejdź na OPUS Serwis i wypełnij formularz rejestracji naprawy serwisowej oraz zapoznaj się jak wysłać paczkę kurierem DHL na koszt OPUS, zgłoszenie można również przesłać na adres: reklamacje@abcbiura.com.pl
  • dla urządzeń marki HSM - pobierz formularz HSM i prześlij wypełniony na adres: serwis@hsm.eu, zgłoszenie można również przesłać na adres: reklamacje@abcbiura.com.pl
  • dla urządzeń marki Glover - zgłoszenie proszę przesłać na adres: reklamacje@abcbiura.com.pl lub serwis@glover.pl

 

PRZYGOTOWANIE PACZKI DO TRANSPORTU

  1. Urządzenie należy spakować w oryginalny karton i kompletne oryginalne wypełnienie lub zastosować opakowanie zastępcze, zwracając uwagę na szczególnie wrażliwe na uszkodzenia elementy.
  2. UWAGA ! Za uszkodzenia powstałe w transporcie w wyniku źle zabezpieczonego urządzenia serwis producenta / importera oraz FHU Jarosław Bułka nie ponosi odpowiedzialności. W razie pytań służę pomocą w zabezpieczeniu przesyłki, proszę dzwonić, tel. 513848078
  3. Do przesyłki należy dołączyć:
    • kopię dowodu zakupu
    • zgłoszenie reklamacyjne
    • kartę gwarancyjną, jeżeli była dostarczona z urządzeniem